Nettiperuskoulu hakee verkko-ohjaajaa!

Meillä on haku päällä!

Liikelaitos Otavia hakee määräaikaista verkko-ohjaajaa ajalle 15.3.2021-28.2.2022.

Verkko-ohjaajan tehtävään kuuluu Nettiperuskoulun opintojen ohjausta sekä muita ohjaustiimissä yhteisesti sovittavia tehtäviä.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kokemusta ohjaustyöstä verkossa, opiskelijalähtöisyyttä sekä taitoa hyödyntää monipuolisesti verkkoviestintävälineitä ohjauksessa. Lisäksi tehtävässä tarvitaan tarkkuutta, hyviä ajanhallinta- ja vuorovaikutustaitoja. Arvostamme itsenäistä, tavoitteellista ja kehittävää työotetta.

Eduksi katsotaan aiempi kokemus aikuisten perusopetuksesta.

Tehtävää on mahdollista hoitaa etätyönä, johon kuuluu velvollisuus käydä tehtävien niin vaatiessa lähitoimipisteessä Otavian kampuksella Otavassa.

Kelpoisuusvaatimus: soveltuva korkeakoulututkinto
Tehtävään valitun on esitettävä annetussa määräajassa nähtäväksi nuorten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/02) mukainen rikosrekisteriote.

Valitulle asetetaan koeaika.

Haku päättynyt